Nhislie Kızlar merhaba 21+4 deyim şu an ama başından beri kasık ağrım var özellikle geceleri, şu anda öyle sağa sola dönerken bıçak saplanıyor sanki, doktorum normal olduğunu söyledi bi süre Protestan kullandım şimdi bıraktım siz ne düşünüyorsunuz yaşayanlarınız var mı?
ZCandan Benimde oluyorfu hatta dun yuruyuse ciktim yuruyemeden eve donmek zorunda kaldim agri yuzunden. Benimde kizim 24+1 bu arada hic bu kadar olmamisti korktum ama banadq soyledigimde doktor normal rahim genisliyo agri olur demisti
ZCandan AyseguL01 canim 21. Haftsda kontrole gtmistim 472 gr o zamn haftaya gidecegim tekrar ama haftasina gore normalmis