bengiben bu part time çalışmayı bende araştırdım yarı zamanlı çalışıp tam maaş alma 1. çocuk 2 ay 2. çocuk da 4 ay ama planladığım gibi olmuyor ne yazık ki. Yasal doğum izni süren bittiği zaman hemen part time işe başlaman gerekiyor araya yıllık izin veya rapor alma durumu olmuyormuş.