[silindi] Merhabalar normalde özele gidiyorum ama randevum ay sonu .Kızımı Götürücem haydarpaşa numune hastanesine gitmişken bende cinsiyet için baktırıyım diyorum .Varmıdır orada cinsiyet öğrenen.Her devlet hastanesi söylüyormu?
Mervezngn [silindi] orayı bilemem ama devlet bana 12+5 te %90 erkek demişti 14. Haftada özele gittim kesin kız dediler
[silindi] Sağolsun doktor hiç ilgili değildi zaten bi yat dedi bide kalk ultrason kağıdı bile vermedi vericek diye beklerken sordum kağıttamı yok geç bida çekelim dedi zoraki özele para veriyosun ama gerçekten hakediyorr.Cinsiyet içinde erkenmiş 15.haftanın neyi erkense