mrstug Kızlar 29. Haftadayım şimdiye kadar hep dikkat ettim ama öyle ki şu iki hafta ne canım doğru düzgün kahvaltı yapmak istiyor yumurtadan soğudum nede yemek yemek istiyor . 2 haftadır yediğim meyve falan sınırlı bu durum beni çok üzüyor 😞
Poncikpandaa Ayni durumu yasiyorum haftada 1 yumurta yiyebiliyorum cok az miktarlarda yemek yiyorum istahim hic yok ve daha kilo alamadim dogru duzgun. Kahvalti desen yapamiyorum zar zor 2 cesit meyve yiyebiliyorum😓 28 haftaligim bu arada basindan beri yasiyorum neredeyse.
mrstug Poncikpandaa benimde yeni başladı canım ama su içesim yok doktorum da geçen yediklerinin 2 katını yemen gerek dedi ama nerdeee