Memuranne Balkaymak61 amin canım inşallah.Yok tabikide biz ne dersek diyelim zamanı ne zamansa o zaman olucak.normal doğum istiyorum Allahın izniyle.Ama doktorun dediği bu bize.
Balkaymak61 Memuranne inşallah normal doğurursun bende istiyorum ama olmuyor 😔 40+5 oldu hala kanala giremedi 😔
Bozslanomur Masalannnnnesi cnm bnm eşim asker yani meslegi asker dogum izinleri oluo onlarında bardıe dogum ölüm dügünn şeklinde 7 gün mü 10 gün mü ne dogum iznine gnderirler
Destina21 Masalannnnnesi benimde eşim gidecek doğum zamanı..öyle bir hakları varmış hatta gönderip kalan günleri olsa bile geri gitmene gerek kalmıyormuş.. inşallah oglusum babasını bekler 🙏
AsilveAnnesi Masalannnnnesi benim esim mayis 11 de gidiyor benim tahmini dogum haziran 18 insallah dogurmam bende esim yetismez diye korkuyorum ya 😭
Masalannnnnesi AsilveAnnesi zamanında sağlıkla gelir inşallah o zaman babası da yetişmiş olur güzel düşünelim güzel olsun 😊