Hasretelif öyle bebek komaya giriyor diye bisey yk canım ne alaka öyle olsa dr riske atarlarmi bebegimizi ama yaptırmaya gelince bn de yaptırmadım ve çok pişmanım o haftalar da kızım hastaydı bn de zaten kararsızdım yaptırma konusunda önemsemeyip yaptırmadım ama diyorum ya çok pişmanım 34+5 olduk dün şeker olduğunu öğrendim dr dahiliye yönlendirdi şimdi diyirum keşke yatırsaymışım önlemini alırdım ona gore