Melikecoban Ipek2727 biz de 33+4 olduk.uykusuzluk zirvede 🤦🏻♀️ ve sürekli acıkıyorum sizde de oyle oluyor mu kızlar iki üç gündür hep böyleyim gece aç kalkıyorum yiyorum sabah eşimi işe gonderirken acıkmış oluyorum yine yiyorum nolcak böyle😭
Haticekale 34+4 olduk ama vakit geçmiyor. Evin içinde yürümek bile zorlaştı. Geceleri sancı geliyor sabaha kadar ayaktayız. Açlık deseniz hat safhada. Zaman bi türlü geçmek bilmiyor. Mübarek ramazan da naapcaz düşünüyorum. Çok stresliyim kimseye tahammülüm yok. Bi tadını çıkaramadık
Mrv93 Bestehasan benim doktorumda sanırım 36da yapıyormuş.. Ama brn eğer elzem değilse 37de yada 38dr yapın dicem doğumu tetikliyormuş diye şeyler duydum ama tam araştırmadım
Gzmanne istkizannesi gecede hic uyumadim hayla ayaktayim bilmiyorum ne olcak halimiz dahada 3hafta var doguma😣
Ayvehe9 Ya ben adet olucak gibi kasıklarım ağrıyo bebeğim toplanıyo semsert yapıyo kendini bide ayıptır söylemesi sümüksü akıntım var belim acayip ağrıyo karnım baya bi sertleşti bide aynı durumu yaşayan varmı yada neden olabilir doktorumu değiştiriyorum sorucak kimsem yok yardımcı olabilecek var mı bide 35+4 haftalığım
Sevdali Ayvehe9 bu dönemlerde kasılmalar yaşanıyormuş yani normal bir durum ama akıntıyı bilmiyorum :(
Cancansu Ayvehe9 bende de sizdeki gibi şikayetler var kanala inmiş Bebek o yüzden düzensiz sancı geliyor kilodan da bele şutta ağrı yapıyor ben sezeryan olacağım için doktor yürüyüşü kestirdi gününü bekliyoruz sadece ağrılarla 🤕