HM11 Ege de doğum yapan ya da yapıcam olan var mı? Şu an ali akdemire gidiyorum doktorumdan memnunum ama hastane beni korkutuyor
HM11 sudamlasi yaaaa çok sevindim şu an sizinle karşılaştığıma çünkü bende ali beye gidiyorum :) nasıldı doğumunuz bi sıkıntı yaşadınız mı
sudamlasi HM11 profilime girip doğum hikayemi okuyabilirsiniz 💕 Çok memnun kaldım. Aynı sizin gibi çok endişeliydim Ege üniversitesinde doğum yapan kimseyi bulamamıştım 🙈
sudamlasi HM11 profilime tıklayın en üstte mesajlar yazıyor oraya da tıklayın tartışmalarda Elanur geldi diye post var🙂