Emelo canım aynı haftada bana da öyle demişti bir doktor. ortaya inmezse beslenip büyüyemez almak zorunda kalırız dedi. Bir iki gün sonra başka bir doktora gittim. Doktor her şey gayet iyi dedi. Diğer doktorun söylediklerini söyledim. Saçmalamış dedi. Şu an 17 haftalık olduk. Sen de başka bir doktora görün bence. Boşu boşuna strese sokuyor bazı doktorlar.