Merhaba 19uncu haftamızı dolduruyoruz neredeyse 20 haftalık olduk ama hala kusuyorum kızım olucak siZce hala kusmalarım normal mi herşeyden tiksinir oldum arkadaşlarımdan bile normal mi acaba? Kalabalık ortamlara kokulu yerlere hiç giremiyorum yemekleri bile kokuyor die yiyemiyorum normal mi sizce?