Bur bebek belli bir haftadan sonra baş aşağı dönüyor zaten o olması gereken bişey ama ne zaman doğacağı bununla alakalı değil mesela benim erken doğum riskim vardı 29.haftadan beri son zamanlar 1 2 cm açıklık oldu yata kalka Bi şekilde geçirdik devlette yattım Bi gece orada alttan çok baktılar daha kötü oldu bebek zaten aşağıdaydı şuan resmen emaneten ucunda duruyor gibi hissediyorum 36+4 haftalığız kendi doktorum vajinal usg ile baktı çok inmiş alttan muayene yaptı çok incelmiş rahmin 39 40 görmezsin dedi açıklık yok ama olduğu an başlar doğumun gerçekleşir dedi baş aşağı durmasıyla ilgisi yoktur Bi riskiniz yoksa tamamen bebeğin vaktiyle alakalı genelde 36 dan sonra kanala giriyor diyorlar belki onu demek istemiştir😊