uslukizinannesi Kızlar daha önce hiç sonda takılmadı bana ve nasıl yaptıklarını merak ediyorum sezeryanda sonda takılıyor peki normal Doğumdan sonra da takılıyor mu? Takıp çıkarırken acı ağrı oluyor mu?
Bahar54 uslukizinannesi normal doğum yaptım. Bende takmak zorunda kaldılar mesane dolu olduğu için bebek çıkamadı. Takarken hiç hissetmedim sadece çıkarılırken azıcık yanma hissetmiştim.
GulsahMulayim uslukizinannesi genelde spinal sezeryanda takıldığını yazmışlar ama bende merak ediyorum doğrusu
gksuaks uslukizinannesi Bende daha önce hiç taktırmadım yani öyle bir sağlık sorunum olmadı şükür🙏🏻 Ama sonda sadece sezaryan da takılıyor diye biliyorum. Normal doğum da genelde takılmıyormuş ekstra bir durum olmadığı sürece.
Mkclskn uslukizinannesi ben sezeryan oldum takmaya çalıştılar ama dayanamadım zaten çatı muayenesine de dayanamadım uyuşunca takılmasını istedim öyle yaptılar sağılsınlar
Bahar54 GulsahMulayim sonda takıldığını diyorsanız hiç hissetmedim. Zaten doğum sancısının yanında hiç kalır sondanın acısı. Ama çıkarılırken hafif yanma oldu hemen geçti.
Guzelannee Sonda takılıp çıkarılırken acı yok ama ne yapıldıgını hissediyorsun tabi heşmşire dikkatliyse