Dondu01 buçuk neysede 4 te kararsızım 😂 yaa ben anlamıyorum en kötü yaş gibi düşün bı çocuk 17 yaşını bitirdiğinde 18 yaşına girer tutupta ben hala 17 yaşındayım demez ki neyse ole işte benim için önemli olan hafta valla ay kullanmıyorum happy momda göstermiyor zaten ayını