N_e_s_e o zaman 40 hafta 10 ay olur ki bu mantık kurallarına aykırı yıllarca okul okudum iki oda arkadaşımın biri eczacı diğeri tıp daydı diğer arkadaşlarım hemşire kadın doğumda staj dahi yaptılar kendim harita mühendisiyim ama sizin dediğinizi ilk kez duyuyorum Dayım doktor yengem doktor kuzenim doktor öbür kuzenim eczacı onlar da benim hamileliğimi takip ediyorlar onlar da bir ayı 30 gün olarak hesaplıyorlar bence kafanızdaki inadı atın ve etraftaki insanları dinleyin Google den bakın birsürü gebelik takvimi var hepimiz hamileyiz amacım sizi kırmak değil yanlış anlamayın beni ama inadınızdan vazgeçin 40 hafta =40*7=280 gün yani 9 ay 10 gün mesela ben 25+0 ım 25*7=175 gün bu da benim 5 ay 25 günlük gebe olduğuma delildir. Siz 17+5 demiştiniz sanırım 17*7+5 =124 gün yani 4 ay 4 günlük gebesiniz