Hhaazrgn arkadaşlar bende sizinle aynı durumdayım ve doktoruma bunu danıştım benim korkumda sezeryan olmamdı. Doktorum dedi ki hayır dedi dikişten kaynaklanan sorun olmaz ama bizim için önemli olan plesantaya yakın olmaması bebeğin dedi. Rahimlerimiz evet toparlanamıcak belki ama hiç birimiz kötü olmak yada bebeklerimizi zora sokmak istemeyiz sonuçta nasip kızlar