zynp1512 Aycann12 zaten bildiğim kadarıyla iki doktor var biri bayan biri erkek gece için özel istersen ayrıyetten para istiyor dr hanım bu yuzden tercih etmedim ama ilgi süper ameliyat oldum o hastanede çok iyidi bütün çlışnlar
Aycann12 zynp1512 ölemi ben daha hiç gitmedim 37 +6 haftalığım doğumuma az kaldı benim doktorum çok pahalıya yapıyo doğumunu diye orda yapmıcam bakalım çapa medilife ta bi kaç kişi önerdi ama hala kararsızı.m🤔
zynp1512 Aycann12 doktorun özelmi Nisa hastanesini biliyormusun tavsiye ederim Necla ülker hanım doğum fiyatı da iyi
Aycann12 zynp1512 Ewet biliyorum zaten orasıda var aklımda geçenlerde post açmıştım onun içinde orayada gitmek istiyoru. Ama bize uzak duruyo ablam orda oturuyo bilmiyorum çok kararsızım 😕
zynp1512 Aycann12 banada pek yakın sayılmaz aslında ama tercihim orası mahremiyet açısından da sen yine bi ara hastaneyi bilgi al aklında klmasın
Aycann12 zynp1512 aynen doğru söylüyorsun bence en son Nisa hastanesine gitcem ama Derya doktoru çok kişi tavsiye ediyo
zynp1512 Aycann12 derya doktor da diyorlar evet biliyorum canım ama bn ilk ona gittim memnun da kaldım bidaha gerek duymadım değiştirmeye çok naif içine konuşuyor 😄
beratmom Ben ilk Doğumu yaptım çok memnun kaldım şimdi ikinci gebeliğim Fahriye hanıma devam ediyorum çokta memnunum 👍🏻
zynp1512 beratmom muayene ücreti ce doğum ücreti ne kadar paylaşırmısınız birde gece olursa ek ücret istiyormuş ne kadar veriyoruz
beratmom zynp1512 muayene 85 tl Doğum 2000 tl civarında sezeryan ama normal Doğum fiyatını ve gece gelirse ne kadar olur bilmiyorum ama tahminimce çok yüksek meblağ olmaz
zynp1512 beratmom bidahaki muayenenizde sorsanız olurmu rica etsem telden normal doğum için fiyat bilgi vermiyorlar