TunarinAnnesi evlendim 1 ay sonra polikistik over olduğumu öğrendim. 1 sene içinde bebeğim olmazsa 1 sene sonra tedaviye başlarız dediler. İlaç kullanmadım, adetim hep düzensizdi zaten zorla oluyorum bilirsiniz bu durumu. Daha sonra evleneli yaklaşık 3 ay olmustu hamile kalmısıımmm🥰🥰 14 haftalık olduk bile ❣️