Sumeyyeylmz Yüksek tansiyon ciddi bir hastalık. Moral durumunuza göre lütfen ilaçlarınızı bırakmayın.
Yüksek tansiyonun nedeni tespit edildi mi? Kardiyoloji uzmanına gidip, detaylı muayene olun, sebep netleşirse; ilaç tayini daha doğru yapılabilir.
Geçmiş olsun, Allah şifa versin.