ozgersin6012 Kizlar kizimin burnunda kizariklik var bazen yok olur gibi oluyo bazen cok belirgin oluyor. kalicimidir gecermi boyle bisey yasayan varmi?
Sdt ozgersin6012 canım benim yiğenimdede var hatta tam alnında doğduğun da çok belirgindi şimdi sadece ağladığı zaman belli oluyor zamanla kaybolur dediler 3 yaşında şuan ☺️
Mucizeemm ozgersin6012 benim de yüzümün bi noktasında varmış şimdi çok dikkatli bakınca belli oluyor Ama bebeklik fotolarımda çok belli. Umarım sizin de öyle olur büyüdükçe leke gider