Jukekam bende ilk haftalarda öyleydim 16 haftalığım hala aynı. Hiç düzelmedi ilaçlara rağmen bile doktorum normal olduğunu söylüyor her hamilelikte hormonlar farklı oluyormus kabızlık normal kayısı yemeyi ihmal etmeyin mutlaka hoşaf yapıp için ve bol su işe yarar insallah.. gaz çok zor karnım inanılmaz şişiyor yürüyemez hale geliyorum Allah yardımcınız olsun bol su bol yürüyüş 👍🏽