Meryemkepil 35+5 deyiz son bir kaç gündür bebekte gece ilk yattığımda 2 dakikaya yakın süren hatta bazen daha uzun süren ritmik hareket hissediyorum bu hıçkırık mı yoksa başka birşey mi yaşan varsa lütfen yazsın şuan 3 dakika civarında devam ediyor
Bettby Meryemkepil günde 2-3 sefer 10 dakika rahat sürüyor hıçkırıktır cnm merak etme ilk defamı olduki bende uzun süredir oluyor
kocisininprensesi Meryemkepil kuzum 36+1 bir iki haftadır bizim kızın hıçkırığı 15 dk sürdüğü oluyor. Ritmik olarak kalp atılı gibi olur pıt pıt hissediyorsan hıçkırıktır korkma☺️🙏🏻
yaseminan kocisininprensesi 15 dk mı ilk defa böyle bişey duydum bi makale okumuştm en fazla 4-5 dk olabileceği söyleniyordu
hunilimom Meryemkepil 2 gün önce bende de vardı post açmıştım herkes hıçkırık dedi bende ilk defa hissettim sağ tarafta 1 2 dakika sürdü ama sürekli pit pit atıyordu karnım oynuyordu korktum tekme felan değildi cini meğer hickiriyormus
DeryaOguzhan Meryemkepil 36 haftalık kızın. günde bi kaç kez tutuyor hıçkırık bazen iki üç dakika bazen 7 8 dakika sürüyor. Ama yeni başlamadı bir aydan fazladır arada oluyor .korkulacak bir şey değil bildiğim kadarıyla
Merve20 Meryemkepil hıçkırık canım benim sopa sürekli içimde hıçkırıyo merak etme ciğerleri gelişiyormuş
nilipek Meryemkepil doktoruma sordum bu hafta 36 haftalığım, hıçkıran bebek ben oldum diten bebektir sindirim sistemi gelişimini tamamlamış dedi.
Reykzy Meryemkepil sıçrama gibi aynı aralıklarla oluuyo bnmde son zamanlarda sık olıyo dışarıdanda belli oluyo hatta
Zehrakln Doğunca da olacakmış hıçkırık annem hıçkırık tutarsa bebişi çay kaşığıyla ılık su ver geçer diyo😂😂