nilipek Mutlubebegim kas gevşetici ve yakı kullanamazsınız aklınızda bulunsun. Zeytinyağıyla hafifçe ovabilirsiniz yalnızca. Şubatta benim de başıma geldi, doktorum sırt kasların zayıflamış egzersiz yapmalısın demişti. 4 güne falan açılıyor sıcak tutun🤗
Seher_ Mutlubebegim geçen hafta benimde oldu canım sabaha kadar çektim ağladım hareket ettikçe eşim masaj yaptı sıcak su torbası koyduk ama fayda etmedi acile gittik parolla merhem verdi geçirdi hemen
ZeynepSemegirAkkurt Mutlubebegim yok canım bebeğe zararı olduğunu düşünmüyorum sadece dikkat et kendine üşütme geceleri üstün açık kalmışsa ondan da tutulmuş olabilir