Sabia Selam kızlar biz bu geceden itibaren 38 haftalık olduk tam. Şükürler olsun bu zamanlara geldik oğluşumla💙doğuma dair hiç bir belirti yok sabırsızlıkla bekliyoruz🥰artık hemen yoruluyorum.yarım saatten fazla ayakta duramıyorum🙁artık gel oğlum🤱🏻cumatesi çatımıza bakıcak doktorumuz inşalalh normale uygunuzdur🙏🏻Sizde durumlar nedir?
Ulvish 39 + 3 bendede hala birsey yok 😔 yorulduk bende aynen otturamiyorum bile ama bi kac saattir fena bel agrisi var
AytenUmud 38+3 yalancı sancilar var. catit muayeneside olduk. gelen giden yok(((sancilardan bikdim. uyUtmuyor