Secil3455 Merhabalar! Çok kararsız kaldım,hem akıl danışayım hem de benim durumumda olanlar varsa faydalansınlar diye bu başlığı açayım dedim. 33.haftadayım fakat göğüslerim öyle hassas ki şimdiden göğüs ucu yara merhemi kullanmaya başladım. Emzirirken ne hale gelecek acep 🙄🤭Allah yardımcım olsun. Sorum şu ki, ne kullanmalıyım? Kalkan falan bi şeyler diyorlar kadın sitelerinde ama gerçekten yardımcı olacak bi ürün mü kendisi? 🤔 malum ucuz da değiller. Hangi marka en iyisi Avend,Nuk,..vb.? Tavsiyelerinize cidden ihtiyacım var 🙏🏻 Şimdiden teşekkür ederim 😊
skrsln Secil3455 gümüş göğüs kapaklarının etkili olacağını düşünüyorum canım henüz doğum yapmadım ama çok güzel nemlendiriyor
Secil3455 Bir de.. 40 dakikadan fazla kullanılmıyormuş kanalları tıkıyormuş diye okudum,o kadarcık süre yeter mi ki?
Secil3455 skrsln diğerleri sütü depoluyor diye tavsiye edilse de.. gümüş kapak da alternatif olabilir. sonuçta acısız emzirmeye hangisi müsade edecekse onu almak daha mı mantıklı acaba? 🤔🙄
Didemmiray Göğüs ucu kremleri doğumdan önce kullanılırsa erken doğumu tetikliyor Muş. Ablam ebe o söyledi. Bende aynı durumdayım bitkisel yağlar sürüyorum.
gulsenkuseri Didemmiray göğüs ucu kremleri doğumu tetiklemez. Gögüslerinizi uyarırsanız doğumu tetikleyebilir. 36. haftalardan sonra krem sürebilirsiniz cok uzun uzun masaj yapmadan
Selvis Didemmiray ben kullandım canım. Lansinoh . 40+1 de normal doğum yaptım. Ki çevremdeki yaşıtlarımdan gebelik geçirenlerin önerisiyle kullanmaya başlamıştım onlarda da sorun olmamış ki bana da önerdiler. 4 cm açılmam vardi bir ayı aşkın süredir. Erken dw doğurmadım hatta doğuramıcam die korktum sürekli kremle masaj yaptım Rahmi uyarsın die
Esray435 Gümüş kapaktan ben aldım 36 haftalığim 3 gündür 2 saat arkalıklarla kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor önceden kurumuş gibiydi 2 günde iyi nemlendirdi doğumdan sonrada inşallah böyle olur
Didemmiray gulsenkuseri ben bunu iddia etmiyorum ablam 35 yıllık ebe doğum evinde 35 yıldır. Mutlaka vardır bir bildiği yoksa neden benim acı çekmeme seyirci kalsın dimi?