Kahramanlar Normal mi yapicaksin doğumu doktor kolay olur doğumun dedi bana ama bilmiyorum aslında bu rahim kısalığı hakkında hiç bişey bilmiyorum iyi bişey mi kötü bişey mi okudum ama pek anlamadım açıkçası doktor da bu süreci atlatsak kolay olur doğum dedi ama bı dahaki kontrolde sorucam bu sefer boşluğuma denk geldi