dylmz Demrl benim de 29 Kasım Sezeryan olcağı için son tarih 19 Kasım dedi.ikinci doğumum olcak nasıpse
Demrl dylmz benim ilk ve normalden korkuyorum bende sezeryan istiyorum daha önce açık ameliyat oldum çikolata kistinden
dylmz Demrl ilk doğumumda nasibime bıraktım son ana kadar bekledim normal yapacak gibi😅ama tabi Sezeryan oldum. O bicak acisi çok kötüydu
Demrl dylmz aynen ya hemde nasıl ben kist ameliyatında bi uyandım nasıl ağladım çok kötüydü hatırlamak bile istemiyorum o acıyı
dylmz Demrl çok geçmiş olsun.acisiyla tatlisiyla dogacaklar elbet.sağlıklı olsunlar da acisida geçer.