LeylaCan benim öyleydi ilk 3 ay sürekli gögüs de kuş çırpınıyor gibi oluyordu ilk ay hamile oldugumu bilmiyordum kardiyoloji gittim bişey çıkmadı hamile oldugumu adetim gecikince anladım bide halsizlik te vardı bende sonra kan testinde tsh çok düşüktü o çarpıntı yapıyormuş ama ilk 3 ay olması normalmiş ilaç kullanmadım 3 aydan sonra geçti