Neslinesli İyi aksamlarrr 2 hafta önce ultrasında gorememışlerdi demiştim bugun gittim cok sukur kalp atışını bıle duyuldu 🙏🏻🙏🏻 Birde doktor kan uyuşmazlıgı varmi diye sordu bılmıyorum dedim eve gelince baktim ama anlamadim varmi yokmu benim kanım A rh +pozitif. Eşimin 0 rh+ pozıtıf varmi kan uyuşmazlıgı varsada ne olacak yardımcı olurmusunuz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🧡
Vildanpasal61 Neslinesli canım bayan negatif olduğu zaman sıkıntı var ben mesela 0(rh)-eşim pozitif bizde var bence sizde yok😊
Sengulkrgz Neslinesli canim evlenirken hani evrak hazirlaniyor ya kan aliyorlar sizden vs sizi daha sonra saglik ocagindan arayip kan uyusmazligi ve akdeniz anemisine hani bakiliyor sonra eger bir puruz varsa bilgi veriyorlar ya sizi arayan donus yapip uyusmazlik oldugunu soyleyen olmadiysa korkmana gerek yok...Gerci uyusmazlik varsa da igne vs vuruluyor sanirim tam emin degilim
Elininanasi Hayr canim sizde kan uyusmazligi yoktur😊Kan uyusmazli annenin rezus faktoru "-" babada "+" olursa o zaman olur yada ki annnede + babada -olursa kan testleri yapilar antiteller cikarsa 28 haftada kan uyuzmaligi icin oyne vurulur.yok vurulmazsa dogdukdan sora anneye vurulir.Sende ve esinde boyle bisey yok❤
SecilD Elininanasi bi bilgi düzeltmesi yapayım. anne + baba - ise kan uyuşmazlığı olmaz canım. Kan uyuşmazlığı sadece annenin - babanın + olduğu durumda olur.
elfemrhbbs Sengulkrgz valla bizde nikah islemleri sırasında kimse bişey demedi 😶 sonradan evlendik hamileyim ögrendkki kan uyusmazlıgı var ben 0 rh - eşim 0 rh+ 28. Haftada igne olucam kısmetse
Elininanasi SecilD evet canim.bende oyle yazmisim Sen soylediyini yani boyle durumlar olursa herhalde uyusmazlik ola bilir halde diye yazmisim.ola bilir yanlis ifade etmisim😊Benim de esimle kan uyusmazligimiz var Inwaaallah iyi olur bizimkide
SecilD Kan uyuşmazlığı sadece annenin - babanın ise + olduğu durumlarda görülür. İlk doğum için sorun teşkil etmez. İlk doğum ya da ilk kürtajdan sonra uyuşmazlık için iğne yapıyorlar ve sorun ortadan kalkıyor 😊 ve iğne her doğumdan sonra tekrarlanıyor
Sengulkrgz elfemrhbbs yaaaa bize oyle bilgi verilmisti dediler kan uyusmazligi ve akdeniz anemisi varsa haber ediyoruz dediler...Eger sizi aramazsak bilinki yoktur dedi...Cunku sadece olanlari ariyoruz olmayanlarida ararsak vakit kaybi vs gibisinde konustu...Kimsede aramadi 😁😁 siz ne yaptiniz peki bu durumda
SecilD Elininanasi canım bilgim doğumhaneden çıkmadan hemen yaptıkları ama yapılmama durumunda ne olur bilgim yok. Hatta ben ilkinde kürtaj oldum doktor ısrarla eşimin kan grubunu istedi ben negatifim diye. O da negatif olduğu için iğne olmadım
elfemrhbbs Sengulkrgz hic bisey yapmadım ne yapaym😂 aramalarına gerek yok zaten kan grupları belliyken orda demeleri lazımdı gözden kaçırdılar herhalde saglk ocagndaki ebe haber vermişti bana
elfemrhbbs Sengulkrgz bugun kan aldı benden test istedi onun sonucuna göre vuracakmış doktorum 28. Haftada sonrasını bilmiyorum daha sonra söyler heralde
SecilD Menis21 babanın pozitif ya da negatif olması tabii ki etkiler. Anne - baba +. Kan uyuşmazlığının tek geçerliliği budur. Ben negatifim eşimde negatif ama bizde uyuşmazlık yok