NidaEzgi Arkadaşlar Bebeğin kalp atım hızından cinsiyet belirleme gibi bişey okumuştum forumda ama şimdi bulamadım.var mı öyle bişey biraz aydınlatabilir misiniz beni🙈
Meltem19 NidaEzgi bide 2li testte hcg 50 uzeri ise kız 50 altı ise erkek diyolar bende 37 cıktı dogru bi arkadsmda hamıle onun 58cıktı kız😂bilemıyorum tesadufte olabılır gercekte
PamirMira NidaEzgi bende bunu duymuştum ama araştırdım bu konuda bilimsel çalışmalarda yapılmış kalp atış hızı ile cinsiyetin hiçbir alakası olmadığı sonucuna varılmış
ZeynepKara NidaEzgi bence doğru değil çünkü ilk atımı 118 2. 142 3. 136 zaten %50 şans var ya kızdır ya erkek 😂😂
NidaEzgi Eylem 140 altındaysa kalp atışı erkek üzerindeyse kız diye konuşmuşlardı forumda ama neredeler şimdi acaba 😂😂😂
NidaEzgi Meltem19 kan tahlil sonucunda yazar dimi o... doktorum daha o sonucu bana vermedi bugün yaptırdım ikili taramayı
Meltem19 NidaEzgi evet sonucta yazıyo zaten o tarama sonuclarından hiçbirşey anlasılmıo en azından ben anlamadım😀😀
Ceren35 NidaEzgi merhaba ikili taramayla Ilgili bir sey sormak istiyorum kan tahlili icin ac mi gitmek gerekiyor? Benimde var da sormayi unuttum sanirim
SrplHarmankaya Ne kadar doğru bilmiyorum . 🤷♀️ ama nst de. Benm oğlusumun kalp atımı 150 yi görmüyor kızımın ki buluyor ikizler🙂Ama doktorum oğlun hareketlı Ve asagıda. Ondan olur dedı
NidaEzgi SrplHarmankaya ne güzel ya ikizlerimi hem de biri kız diğeri erkek😍😍😍 sağlıcakla gelsin kuzucuklar ♥