Berraaa18 Merhaba hanımlar geçen gün kontrole gittiğimde bana troit düşüklüğü olduğu söylendi bebekte zeka geriliği vs yapabilir dendi devlette, sonra özele gittim sonuçlarımın gayet iyi olduğunu söylediler düşüklük yok dendi. Sizce normal yollardanbtroit düşüklüğünü anlayabilir miyiz? 37 haftalığım bu zamana kadar öyle birşey söylenmedi böyle birşeyle ilk defa karşılaşıyorum yardımcı olursanız sevinirim🦋
uyanikgizem Berraaa18 Merhaba canım. Bebeğini inşallah sağlıkla kucağına alırsın🙏 Benim de tam tersi yüksek çıkıyor troitim bununla ilgili ilaç kullanıyorum ve 20 günde bir kan verip sonuçlarımı takip ettiriyorum. Bana da doktorum normalde olması gereken 2.5 olduğunu söyledi benim de hep sonuçlarım 3ün üstünde çıkıyor ne yazık ki.. iyi bir dahiliye doktoruna gözükmeni tavsiye ederim
zuzulice Berraaa18 benimde düşük canım üçüncü ayımdan beri ilaç kullanıyorum hamilrlikte çıktı ortaya ilaçla ancak 1,60 lara yükseldi çok daha düşüktü doğuma kadarda kullanacam ayda bir tahlil yaptırıyorum bende
Minikaydoganlar Berraaa18 ilk 3 ay düşük olması çok normal sonra olursa ilaç kullanıyorsun ayrıca yüksek olması zeka geriliği yapıyor benimde 3 ay düşüktü çarpıntı oluyordu halsizlik vardı aşırı derecede
Berraaa18 uyanikgizem Amin canım hepimiz inşallah❣️ Benim TSH 3.06 çıktı ama düşük dediler kişiye göre değişiyor mu bu anlayamadım
Minikaydoganlar Asmuas yüksek çıktıysa kesin git çok şükür tedavisi olan bişey ihmal etme yüksek olunca ilaca başlıyorsun hamilelik bitince bırakıyorsun
Berraaa18 zuzulice Canım benim 3,06’ydı TSH, yüksek demeleri gerekirken düşük mü dediler anlamadım ki şimdi
Minikaydoganlar Berraaa18 onu bilmiyorum ama yüksek olmasın dan korkuyoruz dedi senin daha yeni düştüyse zaten bebek beyin gelişimini falan tamamlamış oluyor rabbim in izniyle bişey olmaz inşallah
Eminehm Benim de tiroid yüksek çıktı 3ün üstündeydi düşürmek için ilaç kullanıyorum 2ye düştü ama ilacı doğuma kadar kullanıcam ayda bir kan veriyorum ilk hamileliğimde 5e kadar yüksekmişti ama o zaman kimse uyarmadı beni ilaç falan kullanmadım çok şükür ve bebeğimde bi sorun yok ama yine de ihmal etmemek lazım be olur ne olmaz
Berraaa18 Eminehm Anladım canım sağol, inşallah çünkü şuana kadar hiçbir tahlilimde hiçbişey çıkmamıştı şimdi 37’ye gelince ortaya çıkması biraz tuhaf geldi, korktum ne yapacağımı şaşırmıştım🌸