Minedemir15 normal dogum yaptırmıyolar plesanta previya deniyor. Eşin aşağı da olmasına erken dogum riski olabilir o yüzden sırt üstü yatıp ayaklarını yükseltip yatıcaksın dua ediceksin bide bi kaç cm bari yukarı cıksın die eğerki yükselmezse plasenta, sezaryen olma olasılığın çok yüksek ve tam teşekküllü bi hastane de doğum yapman lazım cok gecmiş olsun bol bol dinlen