Merhaba 8 haftalık hamileyim bugn şiddetli karın ağrısı ile hastane ye gittim idrar sonuçlarım da bsy çıkmadı kan sonucumda temiz sadece bitanesi çok yüksek çktı wbc 17.11 doktor yatş verdi Bn kabul etmedm
Net araştrdigmda gebelikte yükselliyo falan yazıyo böyle bşy yaşıyan oldumu aklıma takılıyo şuan hiç ağrım yokk