NimetDilmen ben 1 hafta sonunda gittim. 1 hafta süresince oldu ben de, en son günde epey yoğun geldi o zaman gittim. Çok yormuşum kendimi öyle söyledi doktor. O hafta da çok yürümüştüm. Bu yüzden 1 cm açılmam bile oldu. Çok şükür dinlenince geçti. Yani devamı gelmezse pek önemsenecek bir şey değil, takip et kendini