Mervee15 Hamilelik varsa adet öncesi beyaz akıntı olduğu söyleniyor peki hiç akıntısı olmadan hamile olduğunu öğrenenler var mı arkadaşlar 🧐
Ylztrk13 Mervee15 Benm hiç akıntım olmamıstı canm sadece hamıle oldugumu ögrendıgım gun kahvrengı leke ile karısık gelmıstı
Sengulkrgz Mervee15 benim hic bir akintim olmadi sik idrara cikma disinda da hic bir belirti yasamadim
Deletedmom0036 Mervee15 benim hiç akıntım olmamıştı. Normalde akıntım olduğu halde adet öncesi bu defa ne göğüs ağrısı ne akıntı olmamıştı ordan şüphelenmiştim
Mervee15 Ylztrk13 ya canım benimde hiç akıntım Yok hamile değilmiyim diye şüphe ettim 5 gün var adete teşekkr ederim 🙃
Mervee15 Ylztrk13 evet cnm hafif kasık ağrısı var bir de yumurtlamadan 2 gün sonra falan göğüs ağrım başladı hala göğüslerimde ağrı var bide afedersin gazım da var 🙈
Minikkizim En baslarda benmde leke gelmıstı o zaten bebegn yerlesme lekesıymıs. 20. Haftalarıma kadar hıc beyaz akıntım yoktu. Suan 27 haftalıgız ve var 🤦🏻♀️
Ylztrk13 Mervee15 benmde normalde göğüs hassasıyetım olmazdı adet öncesı. Ama bende de öyle oldu göguslerım cok agrıdı 2 gun boyunca o Zaman şüphelenmıstım sonra da ögrendım zaten miniğimi☺️