Aygl1996 Kızlar iyi akşamlar 19 hafalık gebeyim. Gribim boğazım ağrıyor. Tylolhot içsem zararlı mıdır? Yardım eder misiniz?
Sonay Aygl1996 doktora sormadan içme derim cnm Kuşburnu Ihlamur ve nane limon deneyebilirsin geçmiş olsun 😍
Eylem Aygl1996 tabiki zarari var canm sakın bi kaşık bal uzerine zencefil ekle varsa evde oyle yut.yada meyvelerden kabuklarnla birlikte kış cayi yap balli limonlu karabiber de koy bogazini yaksin ic öyle terle ilactan uzak dur.
YesimDemircan Aygl1996 canım thyloltu bilmiyorum ama evde kendin bir bardağa bir limon sık, tansiyon problemin yoksa biraz yoğun tuz koy, üzerine sıcak su ekle iç. Baya rahatlatıyor Boğaz’ı
BayanYaman Aygl1996 Zararlıymış canım sakın içme günde 1 bardak ıhlamur içebilirsin ayrıca zencefilde içebilirsin ballı limonlu falan bebişin daha çok küçük riske atma dayanmaya çalış 🙏
zehracinar Eylem Şey bende bişey sorucam folik asit ve decavit aynı anda kullanılır mı 🙈yada ikiside aynı görevimi görüyor
OyaDrdnc Aygl1996 şuan bende öleyim boğazım burnum başım öksürük gözümü zor açıyorum dr gittim antibiyotik başladı bence dr na görün derim
Aygl1996 Bende iki gündür antibiyotik kullanıyorum. Ama sanki gün geçtikçe daha kötüyüm. Ciğerlerim sökülüyo sanki.
Sonay zehracinar ben folik asit vitamin kan ilacı kullandım ilk 3 ay sonra kan ve vitamin ilacına devam ediyorum
Eylem zehracinar canm decavit in icinde folik asit var ben decavite baslayinca folik asit kullanimini biraktirmisti dr um.
YesimDemircan zehracinar ne kadarlık hamilesin cnm, genelde ilk 3 ay folik asit kullanılıyor. Daha sonra folik asiti kesip decavit başlıyorlar
Meltem19 Aygl1996 bende senin gibiyim doktorum pastıl kullanabılecegımı soyledi .bide immumax 16 die bi sprey kullanabılırsın dedi boğaz için.Yine de doktoruna danış istersen
Heather Aygl1996 doktor vermeden hiç bişey içmeyin bitki çaylarına da dikkat etmek gerek. Malesef gebelik ve emzirme sürecinde anne hasta olunca sürünüyor☹
zehracinar YesimDemircan 9+4 haftalığız bugün sağlık ocağında izlemim vardı beslenemiyorum diye decavit yazdı folik asiti kullan yada kullanma demedi ki zaten folik asiti içtiğim an kusuyorum eşim 5te işe gidiyor onu yolcularken içiyorum hemen yatayım diyorum ama anında kusuyorum çok üzülüyorum ama yapacak bişeyim yok 😞