yigitmom_ Suan 7+0'm acil kasik agrisiyla direk yakın hastane ozel sultan olduğu icin Fuat zamanin yanina gittim hersey yolunda benden hamilelikte yapilan kan testlerini istedi devlette de yapabilirsin dedi ama ben Genesiste Mahmut bey var orada doğum yapmak istiyorum devlette testleri yapip direk Mahmut hocanin yanına mi gideyim yoksa bu hafta Mahmut beyin randevusunu alip gideyim o ne derse onu mu yapayim kizlar
Gizmm5 yigitmom_ devlete gitmene gerek yok bence bende sultana gidiyorm özgür beye cok iyi bi doktor. Özelde ücreti fazla tutuyor die sağlık ocagında yaptır sonuçlarını getir demişti öylede yaptım
yigitmom_ Gizmm5 ama benden istedikleri tahlili orada ki hemsire saglik ocagi hepsini yapmiyor devlet yapıyor dedi o yuzden merak ettim çünkü ozelde de randevu sistemi ve ayin sonuna kadar da randevu yok