Meryemtoptas Merhabalar 27 haftamız bitti artık ama bebeğim 3-4 gündür çok sakin bazen 1 gün 1 gece hiç durmuyor bazen böyle çok durgun bende ister istemez korkuya kapılıyorum. Hiç hareket Etmiyor değil ama hafif oluyor. Geçen gece hatta öyle korktum ki biraz dürtüm onu sırt üstü falan yattım sanırım uyumuş ben uyandırdım uyandı yarım saat kıpır kıpır sonra yine uyudu sanırım. Korkmalımıyım sizce? Böyle az hareketlerinden
Yasemincifci Meryemtoptas yaa kuzum benim korkmana gerek yok onunda bir düzeni var artık hiç hareket etmezse o zamn korkmalısın azda olsa hareket ediyrmuş
Meryemtoptas Yasemincifci ya ara ara ediyor hiç etmiyor değil ama bazı günler çok çok hareketli olunca insan karşılaştırma yapıp endişe ediyor ister istemez 😊 teşekkür ederim ☺️