Beyzagzn Arkadaslar merhaba 36+1 haftalik gebeyim rutin kontrole gelmiştim bebek 3380 gr cikti tansiyonum yuksek cikinca idrara da baktilar idrar + cikti suan yatis yapildi bu sekilde olup sorunsuz cikan oldu mu?
Didemmiray Beyzagzn benimde öyleydi. 24 saatlik idrara bakıldı. Temiz çıktı o çok şükür. Enfeksiyondada + çıkıyormuş.
Beyzagzn DamlaKck normal mi sezaryen mi peki ? Suan 1.5 cm acikligim varmis.. Korkmaya basladim. Bu arada Allah anali babali buyutsun :)
Mutluhamis Beyzagzn kaç çıktı acaba tansiyonunuz ben 20 haftalığım benim geçen 14/12 çıktı akşam çekirdek yemiştim ondan sanırım
Srfn11 Beyzagzn arkadasima olmustu hicbsy olmadi cok sukur ki hatta bebek 42. Haftada geldi 🥰 korkma kuzum bnmmm Allaha emanetsiniz ikinizde dua et🧿🙏🏻