Ferdaatal Bugün kontrole gitti doktorum bana progestan verdi eşim aldı nasıl kullanılacağını da bilmiyorum. Kullanan varmı nasıl kullanacağımı söyleyebilir mi
Mel0s Ferdaatal canm bn kullniorm vajinadan kullanicaksin dedi doktor agizdan da aliniomus ama cok halsizlik yapiomus bana vajinadan al dedi seninkide oledir baska kullnisi yok zaten
Ozkansultan Ferdaatal doktorunuz ile konuşmanız lazım ya fitil olarak kullanılıyor yada sabah akşam içiliyor canım
zuzulice Ferdaatal benimki pregestan200 mg günde iki kere ağız yoluyla yazıyor üzerinde fakat burada aynı ilacı vajinal yoldan fitil olarak kullananlarda var
Dilara1992 Ferdaatal gece vajinadan fitil olarak kullancaksin canım.agizdan aldığında karaciğer enzimlerine zarar verdiği için ve vajinal etkisi daha fazla olduğu için alttan fitil olarak kullanılmasını oneriyo doktorlar