AngelBaby evet canım 140 sınır oluyor benim hep 150 160 180 lere çıkıyodu dr evde takip et dedi 180 görünce acile gittim yatışım yapıldı bi hafta takip ettiler ilaç verdiler öncesinde 24 saatlik makine taktılar sonuçlar çok yüksek çıktı sonra ilaç verip ayarladılar hastanede 230 a çıktığını biliyorum normaldede çok tuzlu yiyen insanım ama hayatımda çok stressli o dönemde aşırı stressim vardı ailevi problemler filan çok şükür şimdi iyiyim ama ilaç içmediğim zaman hemen anlıyorum çıktığını stress yapma kendini üzme sıkma gerekirse ilaç verirler tansiyonunu sabitlerler yüksek tansiyon çok riskliymiş