Ed71 Sabahtan beri bebeğim kasılıp sertleşiyor karnimda normal tekme kayma vs hareketleri değil..aynı anda kasiklarim da kasiliyor afedersiniz büyük tuvaletim gelmis gibi de hissediyorum. 10 dakika içinde 2 kez bazen 3 kez oluyor..bilgisi olan var mı doktorunuz bu konuda bir şey dedi mi ya da tecrübenize dayanarak ??
bebekteyaparimkariyerde Ed71 güzelim kaç dakikada bir oluyor tüm bunlar.doğum kasılması olma olasılığın. Var
bebekteyaparimkariyerde Ed71 Doğum sancıları bunlar vakit kaybetme duşunu al çantanı hazırla doktorunu ara ve hastahaneye git.hayırlısıyla kucağına almanı diliyorum.
Seda2525 Bende bebeğin kasılması çok normal bişey sanıyordum bel ağrısı çok normalmiş gibi görüyordum ta ki nst ye girip sancı olduğunuzu öğrenene kadar
Ed71 Seda2525 bebekteyaparimkariyerde Heyecanlandım şimdi 🤗 duşa gireyim kasılmalar devam ederse gideyim eniyisi