Ceylannn 12. Haftadayım 2’li test sonucum orta yükseklikte çıktı.Çok endişeliyim yardımcı olabilir misiniz. Kombine trisomy 21 riski 1:977 çıktı 😔Doktor perinatolog önerdi.
Eemoms Ceylannn 977 kişide 1 ihtimal neden risk gördü ki acaba ? Testler çokta güvenilir değil gelişiminde bir sıkıntı yoksa üzmeyin kendinizi
Eemoms Eemoms benim yaş riskim 491/1 çıktı doktorum temiz dedi tamamen tarama amaçlı kesin sonuç değil
Ceylannn Eemoms Umarım siz haklısınızdır. Doktor orta riskte gördü isterseniz bir test varmış yurtdışında yapılan onu yapın dedi.
Eemoms Ceylannn evet nifty ama fiyatı sanırım 3000 civarı durumunuz varsa yaptırın kesin sonuç veriyor ama riskliyse zaten aldır diyor öyle bir niyetiniz yoksa gerekte yok kalbinizi ferah tutun 🙏
Eemoms Ceylannn doktor yönlendirdiyse bir perinatolağa gidin organlarına bakıyorlar içiniz rahat olur