Seah her gebelik birbiriyle aynı olmaz sakın öyle düsünme ben kürtaj sonrası 2 adet dönemi bekle dedi doktorum ve 3. de hamile kaldim suan 25+4 gunluk hamileyim çok şükür hersey cok yolunda şu sıralar ilk gebelikleri olumsuz sonuçlanan çok insan var nerdeyse 10 kisiden 8 i bunu yasıyor o yüzden rahat ol ve 2 adet dönemi gecince tekrar denemeye devam et 😊