Ftsfrt Kızlar merhaba izmir Dokuz Eylül üni hastanesine giden var mı veya orda Doğum yapan ücretli mi orası eşim ssk lı
Diilekk21 Yengem orda doğurdu ama o sadece doğuma oraya gitti aciliyetten baika hastaneye gidene kadar zaman kaybıydı ama bi ücret vermedi diye biliyorum genede tam emin değilim
Minedemir15 Bnde izmirde oturuyorum ama hiç bi fikrim yok 5 aydır buraya geldim bnde tepecik eğitim araştırma da doğum yapacam
Eminehm ben şuan oraya gidiyorum ilk doğumumu da orada yaptım ücretli değil kontrollere gitmek istiyorsan ikili tarama ayrıntılı ultrason gibi bir kaç şeyde ücret alıyorlar sadece ama doğum ücretsiz
Diilekk21 Eminehm Hangi doktora gidiyosunuz acaba bende yeni hamileyim ama hastaneler ve doktorlar konusunda çok tereddütlüyüm ilk doğumum diye korkuyorum yengem ordan çok memnun kaldı ama şans meselesi bence bu ya
Minedemir15 Diilekk21 bn mardinliyim cnm burda buca kadın doğum hastanesine gidiyodum doktorumdan çok memnundum
Eminehm orda doktor seçme şansın yok diye biliyorum canım sadece gebeye bakan bir oda var benim her gidişimde doktor değişiyor bende ilk doğumumumda çok memnun kaldım hastaneden