Gozyyy Kizlar selam,11+2 yim. Bugun biraz bas agrim ve bulantim vardi yattim dinlendim.Normalde pek belirti yasamiyorum ara ara hissedilmeyecek kadar az.bulantim gecmedi biraz yemek yedim arkasindan her seyi cikardim.simdi hic bir seyin olmamis gibiyim,rahatladim.gunduz biraz acili kisir yemistim sizce o yapmis midir?normalee belirtisiz olunca bu nerden cikti bir anda diye dusundum acikcasi