Ebrom canım ben veriliyor diye biliyorum videodan emin değilim ama fotoğraf veriyor sanırım. Eltim de orda yaptırdı vermişlerdi ara sor istersen numarası var İnternet sayfasında yardımcı olurlar. Ama doğumu orda düşünüyorsan dikkatli ol kandırılma. Çocuk doğduktan sonra sorun var diyip küveze alınıp hiç bir sorunu çıkmayan çok bebek oluyor. Ve unutma ilk 15 gün özel de olsa devlet hastanesi de olsa bebeğin tüm masraflarını devlet karşılıyor. Para verme öyle Bi durum yaşarsan.