Esrakse Kızlar 3 düşükten sonra çeşitli tahliller yaptırdım ve CD56 diye bilinen katil hücreler embriyoyu yabancı madde olarak gördüğü için düşüğe sebep oluyormuş. Bende de bu durum mevcut. Acaba benim gibi olan bu durumu yaşayan var mı ?
Defnenaz Esrakse 3 gün önce 3. Düşüğümü yaptım :( bu tahlili nerede ve nasıl yaptırdınız? Tedavisi neymiş söyler misiniz
Sevdalinka1907 Esrakse merhabalar mesajınız üzerinden 2 sene geçmiş benimde aynı sorunum var doktorum 10 haftaya kadar yağlı serum gibi tedavi denildi. İlk bebeğimin kalbi 10 haftada durdu sonraki ağır preklempsi olarak 24 haftada doğurdum kaybettim 3 bebeğimi de en başından kan sulandırıcı iğne hap Progestron gibi tedavi ile kaldım ama onu da 7 haftada kaybettim sonra bağışıklık sistemim dendi siz ne yaptınız lütfen bilgi verirseniz çok mutlu olurum
Esrakse Defnenaz öncelikle çok geçmiş olsun Allah yardımcın olsun. Birinin önerisiyle İstanbul’da Dr Murat berksoya gittim ve kan tahlili istedi sonuçlarımda bağışıklık sorunun olduğunu ve hücrelerin embriyoyu yabancı madde sanarak öldürdüğünü öğrendik ve yumurta kalitesi bozukmuş. Besin takviyesi verdi tahlilin maliyeti yüksek. İlaçlar da yüksek. Nasıl yapacaz bilmiyorum ama en azından sorunun ne olduğunu öğrenmek bile rahatlattı. Sürekli düşük yapmak çok zor 😒😒
Defnenaz Esrakse ne kadar tuttu ki ve hangi hastanede ya da yakada bu doktor? Kandan nasıl çıktı onca şey yahu? Bu kadar kolay mıymış düşük sebebi bulmak?
Esrakse Bu test Türkiye’de yapılıyor mu bilgim yok. Benim kan örneğim Almanya’ya gönderildi 3000 lira civarıydı. Doktorun muayenesi İstanbul zorlu center teras evlerde. Beslenme düzeni ayarladı bize. Valla birçok şehirde gitmediğim kadın doğumcu genetik uzmanı kalamadı hepsi düşüklerin sebebi yok kan sulandırıcı kullan deyip gönderdiler. Son gebeliğimde kan sulandırıcı da kullandım yine kalp atışı durdu. Meğer benim bağışıklığımda sorun varmış
Gizmolata Sevdalinka1907 siz yorum yazınca bu başlık belirdi yine ama bence yeni başlık açın 2 sene olmuş, inşallah çaresini bulursunuz🙏🏼