Asime Yeni hamisler kim benim gibi oluyo mide bulantisi diyilde istahim kesilmis yemeye yakin gidiyorum gorunce midem kalkiyo kusmuyorum sadece kuscakmis gibi oluyorum yemek yeyemiyorum kimde boyle?
Melisecmel Normaldir canım bendede öyleydi ilk 3 ay iştahsızlık vardı bende sonradan öyle bi istahin aciliyoki durdurana aşk olsun :))
Asime Melisecmel istahsizlik canim birde kuscakmis gibi oluyorum boazimda qaliyo yemeye yakin gidemiyorum bu sorun olurmu?
Mucize_02 Asime hiç sorun olmaz canım . Çok normal bu durum ilk Aylar neredeyse herkesin yaşadığı bir durum😊
Melisecmel Asime bak benim arkdsm 3 ay hep kusardi ve hiç bisi yemezdi okdr zayifladiki o aylar ben dedim Allah korusun bebeğe bisi olur yemeksizlikten ama maşallah sonradan bi iştah açıldı öyle bi kilo aldı ve bebeği sağlıklı geldi
Asime Mucize_02 ama agrilarim oluyo karnimda canim korkuyorum yarin gitcem doktora insAllah iyi haberle gelirim
Asime Melisecmel bende kusma yok canim sadece yemeye yakin gidemiyorum midem kalkiyo kuscakmis gibi oluyorum
Hll İlk gebeligimde hic bulantım olmadı ama bu minik canavar beni mahvetti☺️İnşallah şu bulantılar gecerde rahatca yemek yiyebilirim yoksa kilo kaybı olacak😏7+5 olduk🥰
Asime Hll masAllah canim Allah korusun ben yarin bilcem kac hafta oldugunu cunki gec mayalanma olmus bende 😁 bu canavarlar bizi yemeklerden uzaklastiriyolar