btlunl Hanımlar su nasıl oluyor? Suyun gelmesi hissedilir farkedilir değiil mi ? 37+3 olduk. İlk olcak inş sancılarım ve bel ağrım var.🤭
Selvis btlunl benim suyum patladı. Sancılarım vardı süre tutuyordum 10-15 dk da bir geliyordu içim geçmiş bi an ani saniyelik sancı girdi derler ya bıçak saplanması gibi die. Bi sıcaklık. Eyvah gitti bebeğim kanama başladı sandım koştum banyoya suyum patlamış. Sonrası 5 dk sonra evden çıkış hastaneye koşuş
Esincikk btlunl Tabi ki farkedip hissedersin. Afedersin sanki böyle çiş yapar gibi ılık bişey akmıştı lavaboya gittiğimde suyumun geldiğini anladım
Smiley87 btlunl benim ilk suyum gelmişti , içi su dolu bir balon patlamış gibi hissettim sonra da birden 2-3 bardak kadar su geldi , sonra da sızmaya devam etti , bende çok korkuyordum anlamam diye ama anlaşılmayacak gibi değil 🙈
Asibayan Gecen bir yorum okudum su boyle birden patlamazmıs sızarmıs yavas yavas bende dıyorum ya akıntıyla karıstırırsam suyu😅 35+3 haftaa🙈
Nata97 Asibayan ola biliyor kötü durum o. Anlamak zor ve ya olmuyor suyu tükeniyor ve bebeğin çabuk doğması gerekiyor yoksa kuruda kalırda tehlikeli normalde patlar avuc avuc gelir
btlunl Teşekkür ederim hanımlar sağ olun. Şüphelendiğim demek değilmiş. Biraz daha bekleticek bizi prenses.