Melissss123 gebeliğin normal ilerliyorsa ben o zamanlarda gittim geldim canım bişi olmadı ama sık sık mola verip yürümeye çalış..34.haftamda bende doğum için memleketime gidicem doktor gidemezsin falan demedi sadece 34 den sonrasına kalma dedi mesela ama ben mecburiyetten gidicem siz ne için gidiceksiniz bilemiyorum